*

miércoles, 24 de septiembre de 2014

FRIENDS AGAIN-EMELIE AND LOUISE

I HAD A MEETING WITH MY GIRLS,AND THEY UDERSTOOD THEY CAN HAVE THE SAME PIECES IN DIFFERENT COLORS,AND MAKE SOME EXCHANGES SOMETIMES BETWEEN ALL.AND TODAY I FOUND BOTH ON THEIR ROOM TALKING,I GUESS IS ALL IN PIECE AGAIN.FEEL BETTER NOW IF THEY ARE HAPPY I HAVE MORE MIND CREATIVITY TO KEEP MAKING THINGS FOR ALL ;-)
---------------------------------------------------------------------
TUVE UNA REUNION CON LAS CHICAS,CREO QUE AMBAS HAN ENTENDIDO QUE PUEDEN TENER LO MISMO EN DIFERENTES COLORES,Y POR RATOS HACER CAMBIOS ENTRE ELLAS.HOY LAS ENCONTRE EN SU HABITACION MUY AMABLES UNA CON LA OTRA,CREO QUE REINA LA PAZ OTRA VEZ EN CASA.BUENO ME ALEGRO SE ELLAS ESTAN BIEN YO TENGO PAZ MENTAL PARA LA CREATIVIDADE ;-)





2 comentarios: