*

martes, 4 de octubre de 2016

Life quotes by my dolls- Liçao de vida das minhas bonecas

YOUR ATTITUDE MAKES YOU DIFFERENT FROM OTHERS
A SUA ATITUDE FAZ VOCE DIFERENTE DOS OUTROS

HUMAN BEING ESSENCE
I always loved to understand the essence of life,the essence of human being,everydays i study  human being psychology,for me this is a very interesting area to meet people deeply.
With only five minutes talking with someone i can decide if it someone to keep around me or not,and if it meant to be,time will make me understand for what this person crossed my life.I believe every single person have a purpose on our lifes..
I am guided by positive vibes when i start to feel some negativity coming i pull away slowly,i try to care my soul as much as i can.
Happy week dollie lovers.
***********************************
A ESSENCIA HUMANA
Eu sempre gostei de enteder a essençia da vida,a essençia do ser humano,todos os dias eu estudo sobre a psicologia humana,para mim esta area é muito interessante,faz-me conhecer as pessoas profundamente.
Com apenas 5 minutos de conversa com alguém,eu posso decidir se quero este ser humano na minha vida ou nao,e se tiver que ser o tempo me trará a resposta do porqué esta pessoa entrou em minha vida.Eu acredito que cada pesssoa tem um propósito quando cruza no nosso caminho,sou guiada por boas vibraçoes.Quando sinto que a negatividade se aproxima,eu simplesmente me afasto,quero cuidar o máximo possivel da minha alma.
Boa semana Fans de bonecas



5 comentarios:

  1. You have some very clever dolls! I love the quote and I like very much how you've redressed this doll.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hi April thank you.I also loved to do this style for Adele Makeda,hope to share here more pictures about this outfit.
      The top is lined in fucsia matching with her belt,it took me many hours to figure out both pieces Top and pants in only 1 pattern piece each one,but nice the result :-)
      xx

      Eliminar